_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 17 oktober 2018

Lön & Sparande [September]

Lön och sparande för september. 

Under september fick jag en del av mina sjukpengar men jag väntar fortsatt på resterande som ska betalas av NAV. 
- Det blev lite mer pengar än vad jag vag trodde att jag skulle få så jag betalade tillbaka en del av Avanza-lånet som jag snyltade av månaden innan =)

Har lite problem med bloggen med att två inlägg försvinner mellan sida 1 och 2 och jag får inte rätt på möget. Jag får rätt på problemet med ett nytt template, så jag får se om jag orkar fixa till det en vacker dag.











Här kommer Lön & sparande för September månad.


Lön(Inkomst): 17.212.06 Kr 
Sparande: Automatisk överföring till portföljen: [12500Kr]. 72% av mina inkomster överfördes september månad till portföljen.











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!