_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 10 oktober 2018

Utdelningskalender.

Beta. Några kanske redan har märkt den extra fliken som har tillkommit på bloggen, en kalender. 
Du finner den längst ut på högersida, bredvid fliken "kontakt"  =) 

Eller helt enkelt bara går in här:
Utdelningssoftarens utdelningskalender.



Utdelningskalendern uppdateras automatiskt samtidigt som jag uppdaterar portföljen i stort med Google Spreadsheet, då jag ev köpt eller sålt aktier. 
Med detta blir det inget extraarbete för mig med att hålla igång kalendern som visar Saldo med realtidskurser' (viss fördröjning) och med de rätta valutakurserna SEK.



Jag har tagit tips genom att använda mig av utdelningsseglaren utdelningskalender.

Min är mycket mer amatörmässigt gjort, men den gör sitt syfte ;)


Det finns risk att månaden när bolagen delar ut utdelningen inte stämmer, så ser du något fel får du gärna skriva det i kommentarerna så jag kan ändra till det =) 


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!